Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Sunday, June 12, 2011

I wanna meet Erul again!



Yeah, memang lah haritu aku pernah jumpa dia sekali but tu waktu kat rumah kaca. Sekarang, ni aku nak jumpa dia kat concert final af9. Yeahhh like seriously! Actually abah ajak pergi sana, but ibu pulak cakap tak payah lah nanti ramai orang, susah, jam ape semua lepastu nanti takut hujan apa semuaaa bla bla bla -.- Then, okay fine. betul jugak ape ibu cakap. Then, tadi kak ainur ajak pergi concert akhir tu jugak nnti untuk fan club erul. Cume, tak dapat pergi. Sebab takde transport :/ So yeah? Esok terpaksa lah aku duduk rumah, tengok erul aku yang cute lagi handsome lagi awesome lagi amazingg tuu :p Cehhh, hahahaha :B Oh and, ada orang kata erul punya gigi macam jambatan tak siap? Ohmaigod dude? Even kalau Erul punya gigi tu macam jambatan tak siap lah kan bak kata kau, tapi at least dia talented, amazing and famous. So aku nak tanya kau something heh. Kau ada? Gahahaha, kbaiii hater -.-
Toce Toce . Comment and Like lah sekali .